Tworzenie rozpoznawalności w Internecie to jeden z determinantów każdego dobrze prosperującego przedsiębiorstwa. Coraz więcej klientów korzysta z zasobów sieci, w poszukiwaniu produktu bądź usługi. Jednak, aby przyciągnąć potencjalnego konsumenta do swojej strony, na której znajduje się oferta, konieczna jest znajomość podstaw z zakresu SEO. Jeżeli nie jesteś pewien, czy podołasz temu zadaniu, skorzystaj z pomocy agencji marketingowej. Specjaliści przeprowadzą audyt ux i zastosują techniki, za sprawą których zbudujesz solidną markę Twojej firmy.
Czym zajmuje się agencja SEO?
Celem każdej agencji jest poprawa widoczności witryny klienta w wyszukiwarce. Wysoka pozycja w SERP to najlepszy sposób na pokonanie branżowych rywali i zwiększenie wyników sprzedażowych. W ramach tej współpracy specjaliści kompleksowo dbają o funkcjonowanie i wydajność strony, dzięki czemu pozyskanie nowych klientów okazuje się o wiele łatwiejszym zadaniem.
Techniki stosowane przez specjalistów
Dzięki długoletniemu doświadczeniu i rozległej wiedzy na temat pozycjonowania stron internetowych agencja SEO jest w stanie wdrożyć metody optymalizacyjne, które trudno wykorzystać samodzielnie. Oto kilka technik najczęściej stosowanych przez specjalistów:
- audyt UX – agencja dokonuje początkowej analizy strony pod kątem jej aktualnego stanu oraz weryfikuje, jakie wrażenia wywołuje wśród odwiedzających ją użytkowników;
- optymalizacja treści – dzięki wielu dokładnym badaniom mającym na celu określenie grupy docelowych odbiorców tworzenie angażujących treści nie stanowi dla agencji żadnego problemu;
- dobór słów kluczowych – wykorzystanie skutecznych fraz to podstawowy aspekt działalności zespołu ekspertów SEO. Właściwe terminy zapewniają dostęp do grupy docelowych odbiorców i poprawiają pozycjonowanie strony;
- budowanie linków – agencja SEO tworzy sieć wartościowych linków zwrotnych, które budują autorytet witryny i zwiększają wiarygodność marki;
- techniczne SEO – w ramach tej techniki specjaliści optymalizują wnętrze witryny, dbając przy tym o szybkość ładowania, strukturę treści czy organizację poszczególnych funkcji;
- przyjazność dla urządzeń mobilnych – dzięki ekspertom SEO możliwe jest stworzenie mobilnej wersji witryny, co wpływa na wzrost zadowolenia użytkowników i osiągnięcie wyższej pozycji w SERP.
Audyt SEO i audyt UX
Podstawowym zadaniem każdej agencji SEO jest precyzyjna analiza witryny pod kątem jej funkcjonalności czy weryfikacji elementów, wymagających poprawy. Duże znaczenie ma audyt ux, który daje pogląd na czy strona odpowiada preferencjom użytkowników oraz ich potrzebom, a także co należałoby zmienić, aby wpłynąć na wzrost satysfakcji odbiorcy.
.